کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750031404 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317878 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

انحصار طلبی صدا و سیما و قطع تبلیغات رایتل

معاون وزیر ارتباطات درباره ممنوعیت بخش تبلیغات رایتل در صدا و سیما تاکید کرد: پروانه اپراتور سوم تلفن همراه را هیات دولت صادر کرده است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی ایران؛ محمدعلی فرقانی - رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوییدر پاسخ به این سوال که شنیده می‌شود صدا و سیما مدتی است به این بهانه که انحصار پخش صدا و تصویر در اختیار این سازمان قرار دارد، از پخش تبلیغات رایتل امتناع کرده است،‌ توضیح داد: از نظر ما صدا و سیما چنین حقی ندارد و پروانه اپراتور سوم از طریق هیات دولت صادر شده است.

وی در عین حال عنوان کرد: صدا و سیما انحصار پخش رادیویی و تلویزیونی در اختیار دارد و طبیعتا سرویسی که رایتل ارائه می‌دهد شامل این بخش نمی‌شود و حالت برودکست ندارد. به همین دلیل از نظر ما برداشت نادرستی از این انحصار صورت گرفته است.


گفته می شود مدتی است صدا و سیما با بیان این که انحصار پخش صوت و تصویر در اختیار این سازمان قرار دارد، پخش آگهی‌های اپرتور سوم (رایتل) را محدود کرده است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 12105 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itiran.com تاریخ خبر: 1391/08/30 تعداد مشاهده: 1969
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

امیر 1391/09/01 16:59
من نمیدونم چرا چند وقته هر چی نظر مینویسم تایید نمیکنید. نظری که دیروز نوشتم به سایت شما توهین میکرد و ضرر میزد که تایید نکردید؟ یه نفر میاد به تهرانی ها توهین میکنه نظرشو نمایش میدید، اونوقت من که درباره این خبر چیزی نوشتم مشکل داشت؟ صدا و سیما خیلی محترم تر از مردم یه شهره که توهین به مردم تهران رو نمایش میدید اما نظر من رو که انتقاد میکرد به این کار صدا و سیما تایید نکردید؟ حتما چون شما ... با تهرانی ها پدر کشتگی دارید که نظر اون آقا رو تایید کردید! یه دفعه رادیو هم بگه کسی حق نداره با تلفن( چه ثابت و چه همراه) صحبت کنه چون پخش صوت در انحصار ماست! چند وقت پیش یه ویندوز XP از اینجا دانلود کردم مشکل داشت، بازم نظرم رو چون اشکالات اون ویندوز رو گفته بودم تایید نکردین! باشه! آقایی که مسئول سایت هستی و نظرات رو تایید میکنی، یا این نظر گذاشتن رو جمعش کن یا به نظرات همه احترام بذار و نمایش بده! یا قوانین نظر گذاشتن رو بگید تا بدونیم چی بنویسیم چی ننویسیم. ظاهرا این طوریه که هر کی از سایت شما تعریف و تمجید کنه نظرش تایید میشه و هر کی یه انتقاد کوچیک از یه نرم افزار سایتتون کنه نظرش تایید نمیشه! درسته سایت شما خیلی خوبه، اما بد نیست کمی هم انتقاد پذیر باشید. قبول دارم که یکی دو بار وقتی gmail فیلتر بود سایتی معرفی کردم که VPN رایگان میداد، اونجا شما حق داشتید که نظرم رو نمایش ندادید چون چیزی نوشتم که خلاف قانون بود. این درست نیست که نظرات معمولی رو تایید نکنید اما نظری رو که به مردم یه شهر توهین میکنه رو تایید کنین!
hrsjamei 1391/08/30 23:58
چی حق با صدا و سیما است ؟ بیشنه فیلم ها را درست کنه
طرقدار رایتل
امیر 1391/08/30 22:39
یکی باید پیدا بشه به صدا و سیما توضیح بده تا فرق بین اپراتور تلفن همراه با شبکه تلوزیونی رو بفهمه. مگه رایتل شبکه تلویزیونی راه انداخته یا میخواد با مکالمه تصویری فیلم و سریال نشون مردم بده که میگن انحصار پخش صوت و تصویر رو خودشون دارن. یعنی صدا و سیما اینقدر بی سواده!
هر کس این خبر رو بخونه، حتی یه بچه، بهشون میخنده. آخه نمیگن یه خارجی اینو بخونه میگه اینا چقدر عقب موندن که فرق تلوزیون و اپراتور تلفن همراه رو نمیدونن!
جواب ابلهان خاموشی ست!
من 1391/08/30 17:53
جناب آفتاب مگه دلستر چشه؟ اونم مشکل داره؟ نکنه دکتر روان... فتوای جدیدی در مورد مالشعیر دادن؟ تا حالا که متخصصین تغذیه در مورد نوشیدن دلستر تبلیغ می‌کردنlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
آفتاب 1391/08/30 13:46
چیپس و پفک که سرطان زایی انها برای تمام مردم دنیا (الا ایران)ثابت شده تبلیغ مشه، سس هزارجزیره با آن همه مواد نگهدارنده و مزه مثل زهرش، نوشابه ها هم که تو خوردنش دست عربها رو از پشت بستیم، حالاحا هم که دلستر هم به جمع اینا اومده، دود گازئیلی که تو نوشابه ها میکنن هیچی نیست، رایتل بدبخت که بخواد تو دوتا اپراتور سرشو بگیره بالا انجوری باهش میکنن، خدا بخیر کنه اپراتور چهارم و پنجم، فعلا باید با اس ام اس متنی ساده حال کنیم، همینشم نعمتهlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
گمنام 1391/08/30 10:32
حق با صدا و سیما ست
انحصار در پخش صوت و تصویر است و نه در برودکست
طبق نظریه تفسیری شورای نگهبان درباره اصل 175 قانون اساسی